Doresc un pret exact pentru o turbina Clio 1.5 dci, inclusiv manopera pentru demontat/montat. Ma intereseaza EXCLUSIV pretul pentru una noua si nu reparatia celei uzate. De altfel, nici nu avem ce repara intrucat turbina este deomntata si are corpul din fonta spart (crapat), iar din cate am auzit si cunosc personal, sa reparam o astfel de turbina ar presupune un cost mult prea mare si nu s-ar justifica.
Dar pentru ca tot am adus vorba, opinia dvs. care este in legatura cu reparatia unei turbine care are corpul spart? Ce profil risc-beneficiu exista intr-un astfel de caz si daca se poate o motivare la obiect a diferitelor aspecte pe care le comporta aceasta situatie. In cazul in care nu este cu putinta sau nu renteaza o reconditionare de acest gen, as dori sa merg pe montarea unei noi turbosuflante. Saptamana in curs ma pot prezenta in service in cursul zilei de joi (dupaamiaza) si voi putea sa las masina chiar pana in weekend. Pana atunci insa astept sa vad despre ce costuri este vorba.
Cu stima.
Formularul pentru postarea unei intrebari »