?

Probleme turbina Mitsubishi outlander. Solutia?

1224 vizualizari
Turbine auto

Buna ziua,

Detin un Mitsubishi Outlander de 2268 cm³, 177 CP si 130.000 km rulati. Masina am cumparat-o noua in 2011 direct din Germania si nu am avut absolut nici o problema cu ea pana astazi. De fapt, nici nu stiu cum sa-i zic, daca e o problema sau nu, dar ideea e ca astazi am vazut un fum alb la teava de esapament, nu foarte dens, dar destul de constant si mai accentuat indeosebi atunci cand accelerez puternic. Desigur, m-am gandit prima data ca e o problema de injectie sau ceva similar, dar ideea e ca e in masina nu am bagat niciodata altceva in afara de motorina Efix, asa ca sunt slabe sanse sa am probleme de genul.

In plus fata de fumul de care v-am zis, am sesizat si o pierdere generala de putere, care se accetueza foarte mult atunci cand intru in depasiri sau ori de cate ori am nevoie de mai multa putere si apas mai tare pedala de acceleratie. Sper ca m-am factut cat se poate de inteles, am incercat sa va prezint cat mai in detaliu problema mea pentru a ma sfatui ce sa fac mai departe.

Nu vreau sa fiu considerat neglijent sau altcumva, asta pentru ca am fost deja cu masina in service, ba chiar am si pus-o pe tester insa nu m-am lamurit cu nimic. Mi-a dat o eroare de sensor nu stiu ce temperatura nu e in regula, dar cei de la sevice mi-au spus ca nu este de acolo pierderea de putere si ca trebuie sa merg la un service care se ocupa de turbine, de aceea va si scriu acest mesaj. Spuneti-mi va rog daca la aceste simpome este necesar sa ma prezint pentru o constatare si, de asemenea, in cazul in care va fi nevoie sa inlocuiesc turbina, spuneti-mi si care este costul pentru o asemenea piesa:  Mitsubishi Outlander, 2.2 , Euro5.

Cu stima,

Mitrache Alin

(i) Citeste mai multe despre cum se repara o turbina auto.

Formularul pentru postarea unei intrebari »