Sistemele de injectie cu rampa comuna au aparut fara doar si poate ca un upgrade al sitemelor de injectie cu pompa cu elemente in linie sau cu pompa cu distribuitor rotativ. In cazul acestora...
Type: Image
120 CP la o cilindree de numai 1.000 cc

Desi pare greu de crezut, capacitatea cilindrica a unui motor nu spune intotdeauna totul si despre performantele pe care acesta le dezvolta. Iar cand vorbim despre motoarele Ford EcoBoost cu cilindreea de numai 1.000...
Reconditionarea turbosuflantei intr-un service auto nespecializat: total nerecomandata!

Efectuarea serviciului de reconditionare a turbosuflantei intr-un service auto nespecializat comporta intotdeauna doua aspecte majore: 1. Incertitudinea cu privire la calitatea serviciului prestat Orice service auto ar trebui sa garanteze pentru serviciile executate, inclusiv...
Partile componente ale unei turbosuflante

Partile componente ale unei turbosuflante – scurta prezentare Vorbim adesea despre reparatia turbosuflantei, subliniind de fiecare data si care sunt componentele ce vor fi inlocuite in cadrul procesului de reconditionare. In plus, am adus...
10 intrebari frecvente despre montajul foliei auto

Marvis Auto Concept va prezinta in continuare un numar de 10 dintre cele mai frecvente intrebari cu privire la montajul foliei auto. 1. Care este timpul maxim pentru montajul foliei auto? Desi nu exista...
Sistemul de tractiune integrala xDrive

Pentru cei de la BMW, utilizarea sistemului de tractiune integrala a fost facuta pentru prima data in anul 1985, pe un model Seria 3. La momentul acela, intregul sistem se baza pe o cutie...
Reparatia turbosuflantei in 2015. Se merita?

Se merita sa repari turbina, sau mai bine cumperi una noua? A repara ceva, orice, ne duce uneori cu gandul la asa-numita „carpire”, o vorba din popor care nu semnifica ceva tocmai de dorit....
Dacia Logan Concept Car 2015

Dacia Logan este pentru romani, dincolo de orice altceva, ceea ce Volkswagen este pentru nemti: masina poporului! Iar noul concept virtual creat de talentatul designer Ciprian Andrus ne duce cu gandul si la o...
Despre serviciile de reconditionat turbine auto

In linii mari, reconditionarea unei turbine ar putea fi definita drept procesul prin care trece o turbosuflanta defecta pentru a ajunge la starea initiala, aceea de dinainte de aparitia defectiunilor. Nimic mai adevarat, problema...
Principalele cauze ale defectarii turbosuflantelor

Desi sunt proiectate sa reziste in conditii de temperaturi si forte mecanice extreme, turbinele auto au si ele limita lor de functionare. Iar acest aspect nu se raporteaza neaparat la numarul de ore de...