Piata hibrida plug-in a crescut exponential in ultimii ani, iar daca vreti sa achizitionati o masina cu sistemul plug-in hibrid in 2020, aveti la dispozitie o gama variata din care puteti alege. Un numar din ce in ce mai mare de producatori ofera autovehicule plug-in hibride, precum BMW, Volvo, Porsche, Honda , Mercedes, Toyota , Mitsubishi si altele.
In acest articol va prezentam cele mai bune 10 masini cu plug-in hibrid din 2020.
- Mercedes E 300 de
- Plug-in Hyundai Ioniq
3. BMW 530e
4. Volvo XC60 T8
5. Mercedes E300 e
6. Porsche Cayenne S E Hybrid
7. Kia Niro PHEV
8. Mitsubishi Outlander PHEV
9. Plug-in Toyota Prius
10. Range Rover P400e
Merita sa cumparati o masina cu sistemul plug-in hibrid?
Hibrizii plug-in se dovedesc populari din mai multe motive. Pe masura ce tehnologia se imbunatateste si mai multi producatori de autovehicule se alatura, iar pretul pe care il platiti pentru un vehicul plug-in hibrid scade treptat. Exista apoi implicatiile fiscale, deoarece aceste modele ofera taxe mult mai mici si emisii reduse.
Costul redus de functionare si faptul ca acest kit hibrid nu necesita compromisuri cu privire la modul in care folositi masina, reprezinta alte avanteje de care aveti posibilitatea sa beneficiati. Cheia este sa va amintiti sa conectati masina la un punct de incarcare, atunci cand este posibil, pentru a maximiza numarul de kilometri rulati doar cu energie electrica. Dar daca nu reusiti sa incarcati masina de fiecare data cand bateriile se descarca, aveti posibilitatea sa reveniti la motorul cu ardere interna. Daca va ganditi la masina ca la un smartphone si aveti obiceiul sa o conectati peste noapte pentru a se incarca, atunci in curand veti vedea costurile mai mici pe care le poate aduce conducerea unui model plug-in hibrid.
Desigur, un mare dezavantaj al unui plug-in hibrid este ca, daca nu il incarcati in mod regulat, atunci nu veti vedea niciun beneficiu in costuri de rulare mai mici. Majoritatea plug-in-urilor folosesc un motor cu ardere interna combinat cu motorul electric si pachetul de baterii, iar atunci cand bateria este incarcata, masina poate rula doar pe modul electric.
Cum a evoluat piata hibrida plug-in?
Primul model hibrid plug-in disponibil a fost Toyota Prius Plug-in, si a oferit o autonomie teoretica de aproximativ 20 de km doar pe baterie.
De atunci, am avut hibrizi plug-in de dimensiuni mici, cum ar fi BMW i3, modele familiale conventionale, cum ar fi Volvo V60 Plug-in, hatchback-uri sportive precum Volkswagen Golf GTE si chiar supercaruri precum Porsche 918 Spyder.
Astazi, exista o serie mare de SUV-uri si masini de familie plug-in hibrid, iar unele din ele chiar isi pastreaza optiunea cu 7 locuri. Asadar, ar trebui sa existe un plug-in hibrid care sa corespunda tuturor nevoilor, oferind, de asemenea, costuri de functionare scazute, atat timp cat le incarcati.
Ati testat pana acum vreuna dintre aceste masini hibride plug-in? Va rugam sa ne prezentati parerile voastre in sectiunea de comentarii.