Ca sa raspund cat mai corect la intrebarea din titlu esential este sa cunosc mai intai ce vreau eu de la un service auto. Pentru a face asta, voi intocmi o scurta lista de prioritati:

  1. In primul rand vreau ca echipa din spatele unui service auto sa dea dovada de un foarte bun know-how tehnic . Nici prin cap nu-mi trece cum as putea  reactiona la stangaciile sau bajbaielile unui mecanic, indiferent de calificarile lui ori reputatia service-ului unde isi desfasoara activitatea. Pe masina mea nu vreau experimente!
  2. Echipamentele si dotarile tehnice moderne ar trebui sa fie ceva de la sine inteles. Ma astept ca oamenii profesionisti sa lucreze intotdeauna cu unelte pe masura. De aceea, ori de cate ori vad echipamente depasite imi este destul de clar ca nici cel care le foloseste nu este prea departe.
  3. Garantia ca piesele utilizate sunt de calitate. Nici nu incape discutie, pe masina nu vreau piese aftermarket, sub nici o forma. Iar pentru a putea aprecia corect un service, acesta trebuie sa fie in masura sa-mi demonstreze negresit ca piesele montate pe masina mea sunt de cea mai buna calitate, originale.
  4. Comportament decent si seriozitate in timpul efectuarii lucrarilor de reparatie. Imi este greu sa  cred ca un macanic va executa o lucrare ca la carte atat timp cat se ciondaneste sau se hlizeste cu cei din echipa lui. Iar daca pe el nu-l intereseaza o lucrare efectuata ca la carte, pe mine da!
  5. Cand totul este gata as vrea sa mi se ofere cumva certitudinea lucrului bine facut. Si daca de vorbe sunt satul, vreau sa vad un certificat de garantie cu un termen rezonabil in care orice eventuale probleme imi vor fi rezolvate cu promptitudine, benefiind desigur de gratuitate. Iar un bonus precum manopera gratuita la revizie nu ar strica nicidecum.

Cam astea sunt principalele lucruri la care ma astept de la un service auto. Iar daca imi pot fi oferite, totul este ok, il voi recomanda cu placere oricand.

Considerand cerintele enumerate mai sus indeplinite, mai exista totusi doua aspecte pe care le-as lua in considerare. Si chiar daca nu sunt de ordin tehnic, nu inseamna nicidecum ca sunt mai putin importante.

Modul de servire. As vrea sa am parte de acelasi tratament indiferent de circumstante. Daca astazi am venit cu CLK-ul meu iar maine cu Loganul prietenului, nu vreau sa vad diferente in modul de adresare al personalului din service si cu atat mai mult in ceea ce priveste importanta pe care o acorda lucrarii de reparatie. De asemenea, as vrea sa vad aceeasi atitudine chiar daca ieri am venit la patru ace iar astazi in slapi.

Transparenta.Un service care da dovada de transparenta este un service in care lucreaza oameni corecti. Cum acest lucru este un deziderat pentru fiecare dintre noi, as acorda oricand nota 10 unui service auto care indeplineste cerintele enumerate anterior si care demonstreza in acelasi timp cat de transparent pot fi efectuate lucrarile de reparatie. Sunt mai mult decat incantat sa cunosc exact pe ce dau banii!

Marvis Auto Concept

Etichete: