Reconditionam turbine auto marca IHI, Garrett, KK&K, Mitsubishi, Holset

garret - reconditionari turbineihi - reconditionari turbine bucurestikkk - reparatii turbosuflante bucurestimithubishi - reparatii turbine bucuresti

– Reconditionam orice tip de turbina
– Oferim garantie 1 an, FARA LIMITA DE KM
– Timp de executie de maxim 24 h
– Asiguram demontaj / montaj
– Reconditionarea turbinei include inlocuirea tuturor componentelor defecte cu piese noi!

reparatii turbine auto in Bucuresti

Marvis Auto Concept – Reparatii turbosuflante Bucuresti

Marvis Auto Concept ofera in prezent servicii complete de reconditionare turbine auto si asigura montajul pe orice tip de autovehicul, totul in mai putin de 24 de ore. Fie ca ai inteles pe deplin avantajele reconditionarii turbinei auto, sau poate ca bugetul actual nu iti permite achizitionarea unei turbosuflante noi, te asteptam in service-ul nostru din Bd. Timisoara nr. 50, Sector 6, Bucuresti.

Important:
Asiguram serviciul de reconditionare turbine auto pentru orice localitate din Romania!
Contacteaza-ne pentru detalii:

Nume*

Adresa de e-mail*

Subiectul

Mesajul tau*

 

Calitatea serviciilor ne recomanda! Marvis Auto Concept este in prezent lider pe piata auto din Bucuresti in domeniul reconditionari turbosuflante auto.

Echipa Marvis Auto Concept
echipa Marvis Auto Concept - Reparatii turbosuflante Bucuresti

Contacteaza-ne la telefon 0723.980.884 sau e-mail: contact@turbineauto.ro

Reconditionam turbosuflante pentru urmatoarele marci de autovehicule:

 

Cauzele defectarii turbocompresorului la motoarele Diesel

Desi turbocompresoarele sunt proiectate sa reziste pe intreaga durata de viata a autovehiculelor, foarte frecvent o serie de factori pot influenta in mod negativ fiabilitatea acestora. In cele mai multe cazuri, defectiunile turbinei pot fi remediate prin asa-numita operatie de “reconditionare”. Din considerente financiare, aceasta metoda prin care piesele defecte ale turbinei sunt inlocuite cu altele noi este de preferat celei care presupune inlocuirea efectiva a turbosuflantei cu una noua.

 

Defectiunile turbosuflantei pot aparea din mai multe motive. Desi specialistii se feresc sa vorbeasca deschis despre asta, una din principalele cauze o reprezinta modul incorect de exploatare al autovehiculului. Pentru a da numai un exemplu, asa-zisul mers “batraneste” (sau, “la consum”, cum ar mai spune unii) prin care motorul nu este turat corespunzator are drept consecinta colmatarea in timp a turbinei. Mersul lent favorizeaza depunerile de funingine pe vanele turbocompresorului, care in timp nu mai deschid sau deschid incomplet. Asa se intampla ca autovehiculul ajunge sa nu mai “traga” corespunzator, demarajul fiind de asemenea mai lent, uneori ajungandu-se la trecerea motorului in limp mode. Motorul este adus in aceasta stare de catre calculatorul de bord, ECU, acesta fiind un mod de a-l proteja impotriva altor defectiuni ce pot decurge din functionarea defectuoasa a turbosuflantei. Starea de limp mode poate fi sesizata foarte usor: motorul trage pana la o anumita turatie dupa care se produce o pierdere brusca de putere.

Alte cauze care produc defectiuni ale turbinei includ:

Lubrifierea necorespunzatoare manifestata prin retinerea uleiului, restrictionarea sau lipsa curgerii sale normale sau patrunderea unor obiecte straine in interiorul turbinei.

De cele mai multe ori, un mod de exploatare corespunzator al autovehiculului, incluzand aici si prezentarea la intervale periodice pentru efectuarea reviziilor, precum si utilizarea unui ulei de calitate, va vor feri de neplacerile cauzate de defectiunile turbosuflantei.

 

Intretinerea turbinelor auto

Va oferim in continuare cateva sfaturi practice pentru o exploatare corecta a turbosuflantei.

– In special dimineata, cand motorul este rece iar vascozitatea uleiului este foarte ridicata, nu turati motorul imediat dupa pornirea autovehiculului. Probabil nu este prima data cand auziti asta, iar in cazul in care credeati ca este un mit, ei bine, nu este asa. Accelerarea motorului nu este recomandata decat atunci cand presiunea uleiului este stabilizata. Turatiile ridicate imediat dupa pornire vor pune turbosuflanta in actiune, dar datorita presiunii scazute a uleiului aceasta nu va fi lubrifiata corespunzator. Nerespectarea acestei proceduri va avea drept consecinta uzarea prematura a turbinei.

 

– Nu opriti niciodata motorul atata timp cat acesta este turat. Mai mult decat atat, daca motorul s-a aflat in sarcina o perioada mai lunga de timp, recomandat este ca oprirea acestuia sa se faca numai dupa cateva minute de functionare la ralanti. Turbosuflanta functioneaza la viteze si temperaturi constante, dar la valori mai mari decat cele ale celorlalte componente ale motorului. Atunci cand un motor functioneaza la capacitate/turatie mare, viteza si temperatura turbosuflantei ating niste valori foarte inalte. Oprirea motorului in aceste conditii va forta turbina la o rotatie prelungita in conditii de lubrifiere foarte scazuta (motorul fiind oprit), rezultand astfel o uzura prematura a segmentilor ca si o crestere a depunerilor de calamina pe componentele turbinei.

 

– Evitati schimbarea uleiului acasa. Economia facuta pentru executarea acestui serviciu intr-un service nu este nici pe departe reala. Daca nu stiati, orice schimb de ulei sau orice alta interventie care implica scurgerea uleiului trebuie urmat in mod obligatoriu de amorsarea sistemului de ungere al turbinei. Functionarea motorului in sarcina fara ca presiunea uleiului sa fie stabila si la valorile normale va contribui la o uzura prematura a turbinei auto.

 

– Nu circulati cu motorul subturat! Acest mod de exploatare al autovehiculului favorizeaza formarea in exces si depunerea calaminei pe componentele (piesele) turbosuflantei. Colmatarea turbinei va duce intotdeauna la o functionare necorespunzatoare a motorului si chiar la un consum de carburant mai mare decat in mod normal. De asemenea, cand schimbati vitezele aveti grija sa accelarati motorul atat cat trebuie iar uneori nu strica sa mariti turatia putin mai mult decat o faceti de obicei.

 

Respectand sfaturile de mai sus veti asigura fara indoiala o durata de viata mai mare a turbinei auto si desigur, a motorului. Cu toate acestea, retineti ca orice piesa este supusa uzurii fizice normale, uzura cauzata de sarcinile la care este supusa in timpul exploatarii normale. De aceea, nu este nimic anormal cand dupa cativa ani de functionare turbina incepe sa dea semne de oboseala.

Atunci aveti doua optiuni:

1. Cumparati o turbina noua, caz in care trebuie sa va asteptati la niste costuri destul de ridicate

sau

2. Reconditionati turbina actuala la un pret mai mult decat avantajos. E important de stiut ca indiferent daca optati pentru montarea unei turbosuflante noi sau alegeti sa beneficiati de serviciul de reconditionare turbosuflante auto, garantia turbinei este aceeasi: 1 an de zile.

Avantajele reconditionarii turbinei auto sunt destul de evidente:

– Pretul mult mai redus fata de cumpararea unei turbine noi
– La reconditionare toate piesele uzate ale turbinei auto sunt inlocuite cu altele noi
– Timpul de executie este destul de redus
– Beneficiati de perioada de garantie identica cu a unei turbine noi, fara limita de KM

Costurile concrete ale serviciului de reconditionare turbine auto se stabilesc in functie de modelul autovehiculului dvs. precum si de tipul turbosuflantei. Solicitati acum o oferta de pret personalizata:

Marvis Auto Concept
Bd. Timisoara nr. 50, Sector 6, Bucuresti
Mobil: 0723.980.884
Email: contact@turbineauto.ro